cocis.jpg
ggc_taustakuva_4-100.jpg
02.jpg
ggc_taustakuva_3-100.jpg
03.jpg
cocis.jpg

LIIKKUVIN ULKOMEDIA.


TAKSIMAINOKSET.
HELPOLLA.

SCROLL DOWN

LIIKKUVIN ULKOMEDIA.


TAKSIMAINOKSET.
HELPOLLA.

Taksimainos tavoittaa kohderyhmäsi

GoGoCar yhdistää taksit ja mainostajat

GoGoCar on sujuvaa ja vaivatonta taksien ulkopinnoilla mainostamista. Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä tavoitteitasi vastaava kampanja ja laitetaan taksit liikenteeseen.

Saat halutessasi apua myös kampanjailmeesi suunnittelussa, tarvitsitpa sitten perus kylkiteippausta tai näyttävää erikoisratkaisua.

Digitaalisen takalasinäytön pilotti aloitettu Helsingissä

Oletko bongannut jo digitaalisen taksimainospintamme? Olemme lanseeranneet taksimarkkinoille uuden digitaalisen medianäytön, joka mahdollistaa mm. mainosten ja tieturvallisuustiedotteiden näyttämisen taksien takalaseissa.

Katso tiedote tästä

Katso lisätietoa mediasta tästä

Katso videot digitaalisesta takalasinäytöstä:

Video 1 Video2

 
ggc_taustakuva_4-100.jpg

Taksiautoilijoille


SCROLL DOWN

Taksiautoilijoille


Luo tunnus ja kirjaudu palveluun lisätäksesi autosi mainospinnaksi GoGoCar -palveluun. Näin pääset mukaan GoGoCarin kampanjoihin ja saat lisätuloa helposti. Teippauksista huolehtivat alan huippuammattilaiset ja yhteistyö on vaivatonta sekä autojen omistajille että kuljettajille. 

02.jpg

Mediakortti


SCROLL DOWN

Mediakortti


Taksimainonnan mediakortin ja myyntiehtomme löydät tästä. Jos haluat apua mainosten suunnittelussa, ota rohkeasti yhteyttä.

ggc_taustakuva_3-100.jpg

Referenssit


SCROLL DOWN

Referenssit


Energia Myynti Suomi Oy

energiasuomi1-matala.jpg

Asiakas: Energia Myynti Suomi Oy
Tavoite: Kasvattaa ja vahvistaa Energia Myynti Suomen brändiä yrityspäättäjien keskuudessa.
Kampanjan koko ja laatu: 2 yliteipattua taksia
Arvioitu reach: 1 158 000 silmäparia

Energia Myynti Suomi kampanjoi pääkaupunkiseudulla sekä täsmäiskuna Porissa, jossa Pori Jazz, Suomi Areena ja Asuntomessut viikonloppuna arvioitu kävijämäärä +400 000 kpl.

GoGoCarin näkemys kampanjasta

Kampanja on onnistunut mainiosti. Jo lähtökohdat varmistivat sen: Taksiteippaukset ovat olleet huomattavan erottuvia huomioarvon omaavia brändiväristä ja mainoksen koosta johtuen. Autot ovat olleet liikkeellä aktiivisesti ja saaneet sen myötä hyvän peiton sovituilla kampanja-aluilla, erityisesti kaupunkien, Helsingin ja Porin kaupunkikeskustoissa. Heat map näyttää kampanjan näkymisen painopisteet vielä erikseen. Painopistealueet ovat käytännössä taksitolppia, joissa on kaupungin vilkkain jalankulkuliikenne. Lisäksi Porissa näkyvyyttä on syntynyt asuntomessualueen sekä kirjurinluodon läheisyydessä sovitun taktisen kampanja-ajalta.

Grano Diesel

Grano Diesel

Asiakas: Grano Diesel
Tavoite: Kasvattaa HAE-123 -palvelun tunnettuutta Helsingin alueella
Kampanjan koko ja laatu: 10 HOPEA-taksia
Arvioitu reach: 3 000 000 silmäparia

Grano Diesel kampanjoi Helsingin takseissa kasvattaakseen rekisterinumerohakupalvelu HAE_123:n tunnettuutta. Kymmenen HOPEA-teipattua taksia takasi palvelulle näkyvyyden sen oikeassa ymäristössä: liikenteessä.

"Olimme erityisen tyytyväisiä GoGoCarin tarjoaman palvelun helppouteen. Lisäksi kampanja tuotti brändin huomioarvokasvun myötä palveluumme myös uusia käyttäjiä. Olimme tyytyväisiä ja aioimme käyttää GoGoCarin palveluita jatkossakin."
Toimitusjohtaja Marko Toivonen, Grano Diesel https://www.granodiesel.fi/

 

Pelican Self Storage

Pelican Self Storage

Asiakas: Pelican Self Storage Finland
Tavoite: Kasvattaa Pelican Self Storage -brändin tunnettuutta PK-seudulla ja Turussa erityisesti muuttajien keskuudessa
Kampanjan koko ja laatu: 18 taksia
Arvioitu reach: 5 700 000 silmäparia

Pelican Self Storage käytti tilatakseja kekseliäästi tavoittaakseen pääkaupunkiseudun ja Turun muuttajia ja muuttoa suunnittelevia asukkaita. Platina- ja kultateipattujen taksien lisäksi kampanjassa hyödynnettiin myös kuljettajia, jotka jakoivat kuitin mukana etukuponkeja Pelican Self Storageen.

Kampanjalla muistutettiin siitä, että vuokravarasto on kätevä kodin jatke silloin, kun tavaraa on muuton tai elämänmuutoksen takia enemmän kuin tilaa. Taksit erottuivat liikenteessä ja usein asiakkaat luulivat niitä aluksi muuttoautoiksi. Tämä taas avasi keskustelua asiakkaiden ja Pelican-brändiin perehdytettyjen kuljettajien välillä.

03.jpg

Ota yhteyttä


SCROLL DOWN

Ota yhteyttä


 

Sovitaan tapaaminen!

Kuulemme mielellämme edustamanne brändinne markkinointisuunnitelmista ja kerromme miten voisimme tehdä siitä vaikuttavamman GoGoCarin tarjoamilla mediaratkaisuilla. Ollaan yhteydessä!

Anssi Aura: anssi.aura@gogocar.fi | +358 44 999 8888

Voit myös jättää viestin alla olevalla lomakkeella.

Nimi *
Nimi
Haluan että GoGoCar ottaa minuun yhteyttä: